Benvinguts a La Clínica de Podologia

Horari : De Dilluns a Divendres / 10h a 14h - 16h a 20h
  Contacte : 973 24 99 23

Cirugia Làser

EL NOU TRACTAMENT LÀSER PER ONICOCRIPTOSI (UNGLA CLAVADA)

Terminologia mèdica: Onicocriptosi. Altres: ungla encarnada, ungla clavada.

La quantitat de nomenclatura popular indica que és la patologia unguial més comuna en la nostra societat. Es tracta de la penetració d’una part de l’ungla cap als teixits que l’envolten, provocant una lesió molt dolorosa que es pot infectar.

En funció de la gravetat de la lesió s’indica el tractament quirúrgic. La nova Tècnica Làser permet   una cirurgia més efectiva, més precisa i disminueix la inflamació post quirúrgica i el temps de recuperació.

CIRURGIA LÀSER PEL TRACTAMENT DE BERRUGUES

La berruga plantar és una lesió benigna que afecta la capa externa de la pell  provocada per la infecció del Papil·loma virus humà (PVH). Forma una Hiperqueratosi dolorosa al caminar que es pot confondre amb una simple callositat. Aquesta confusió retarda l’aplicació del tractament adequat, fet que provoca el creixement de la berruga i que per tant, allarga el procés curatiu.

Els tractaments convencionals són lents però efectius en la majoria de casos. A vegades però, apareixen berrugues resistents als tractaments conservadors i es recomana l’extirpació quirúrgica.

La Clínica de Podologia presenta un nou tractament Làser, efectiu i menys agressiu que la cirurgia, que es basa en la vaporització del papil·loma plantar.

El procés és molt senzill i segur: s’anestesia la zona, es vaporitza amb el Làser 1064, es desbrida el teixit infectat ja tractat i es protegeix amb un senzill embenat. Té una recuperació ràpida i poc dolorosa.